"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

vineri, 8 august 2014

Scurte impresii și poze din vacanță III

După ce m-am întors din vacanța din Grecia am intenționat să împărtășesc mai multe impresii cu voi despre experiența trăită acolo, însă întoarsă la muncă, după circa o lună, mi se pare că vacanța mea a fost acum o mie de ani, nu mai resimt aceeași exaltate cu care m-am întors, ci doar o nostalgie parcă tot mai accentuată ...
Am mai păstrat totuși câteva poze pentru voi de pe faleza din Paralia unde ieșeam seara și mâncam porumb copt sau fiert cu 1.5 euro și înghețată la cornet cu 1 euro (absolut delicioasă). Am purtat una dintre fustele mele plisate - apropo, colecția mi s-a îmbogățit în ultimul timp cu alte câteva modele care își cer minutul de celebritate :D - fustă pe care ați mai vazut-o anul trecut dacă îmi amintesc bine.

Precum bine se observă, în seara respectivă vântul de pe faleză o luase razna de tot. A fost foarte amuzant pentru că aveam fusta  în cap mai mereu și greu am reușit să mă concentrez la poze.  Off, ce momente frumoase! :P

Am purtat:
Tricou H&M
Fustă vintage
Sandale Gatta
Geantă - un atelier local din Timișoara

Nu am menționat în niciuna dintre postări cât de bine am mâncat în Paralia și asta în special datorită Restaurantului Zografos unde am savurat cea mai bună porție de miel din viața mea, în condițiile în care eu nu mă dau în vânt după carnea de miel, dar după această experiență categoric am trecut carnea de miel printre preferatele mele. Și acum când scriu și îmi amintesc de platoul acela uriaș cu carne fragedă și bine rumenită, îmi lasă gura apă. Restaurantul acesta ne-a făcut vacanța foarte frumoasă, pentru că absolut tot ce am consumat acolo a fost delicios. Am mâncat fel de fel de fructe de mare și pește, deși trebuie să recunosc că grecii nu sunt specialiști în gătirea fructelor de mare.

Într-una din excursiile pe care le-am făcut la Muntele Olimp am avut ocazia să vizităm Mânăstirea Sfântului Dionisie, locație în care femeile erau obligate să poarte fuste, motiv pentru care am primit si eu una la intrare, precum vedeți mai jos:

De la această locație am plecat spre un alt loc minunat despre care intenționez să vă vorbesc într-o altă postare. Nu am multe fotografii, dar încă păstrez în minte impresii și emoții despre locul care m-a impresionat cel mai mult din toată experiența mea din Grecia.

Pe facebook v-am arătat și o altă ținută pe care am purtat-o într-una din zilele petrecute în Paralia. Aceeași geantă pe care o vedeți mai sus, precum am spus într-una dintre postările anterioare, cele două genți pe care le vedeți aici sunt singurele pe care le-am luat cu mine. La fel am procedat și în ceea ce privește încălțămintea - mi-am adus cu mine doar această pereche de sandale din piele și mi-am mai cumpărat acolo încă una cu inserții aurii, tot cu talpă joasă. În rest, ca de fiecare dată am cărat o grămadă de haine pe care nu le-am îmbrăcat deloc.

V-am pupat!!

VintageLook

24 de comentarii:

1. Iubesc postarile de vacanță, le vânez pe toate blogurile. :)))))
    Sunt total de acord cu tine, grecii nu gătesc extrem de bine fructele de mare și nici peștele, nu se compară de exemplu cu italienii, care sunt specialiști. Din păcate mulți greci s-au "englizat" prea mult oferind doar fish&chips, fără prea multe alternative.

Răspunsuri
    1. Exact asa am zis si eu si sotul meu, cele mai bune fructe de mare le-am mancat in Italia si in Spania, grecii sunt slabuti la acest capitol, dar am apreciat faptul ca au fost proaspete si destul de variate fata de ceea ce gasim noi in Timisoara, asa ca am profitat.. :)
      Te-am pupat, Ramy!

Ștergere
  2. Lovely photos, have fun dear :)

kiss
    from
    sunny
    Greece

RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac la nebunie pozele! Tinutele sunt superbe, te prind tare bine.
    Te pup! :*

1. Multumesc mult, Cristina, m-am simtit tare bine acolo, cred ca se vede :P
      pupici!

Ștergere
  4. :) Nice! În ce parte a Greciei ai fost? Eu locuiesc în Grecia și orașul meu tot nume de Paralie are :) pentru că e plasat lângă plajă (care se traduce paralie de fapt). E bine că ai prins vreme bună din câte văd. Vara asta a fost cea mai capricioasă din câte am văzut în Grecia...cu ploi ca la noi în România!

Răspunsuri
    1. Am fost in binecunoscuta Paralia katerini, mai am inca doua postari cu impresii de acolo.
      Sa inteleg ca locuiesti in Grecia? Mi se pare grozav, eu sper sa ma mai intorc in vacanta cel putin o data si sa vizitez si Atena la un moment dat. :)
      Am prins vreme foarte buna, am fost la sfarsitul lui iunie - inceputul lui iulie. Doar seara mai era vant si intr-una din nopti a plouat, dar ziua a fost vremea perfecta.
      Si in tara e ingrozitor acum, numai vreme de vara nu se poate numi, ploua in fiecare zi, tot cu umbrela dupa mine umblu peste tot ... :(

Te-am pupat! :)

Ștergere
    2. Da Simona, locuiesc în Grecia de 8 ani. Uite îți las câteva postări cu fotografii de aici de la mine http://floridemandarin.wordpress.com/grecia/
      Apeși pe linkurile cu titlurile și vei vedea și zona mea. Eu locuiesc într-un punct foarte sudic al Greciei. E tare tare cald aici acum! Apa din mare e mai caldă decât cea de la duș și plaja este aerisită, fără aglomerație și fără prea mult zgomot...Locuiesc cam la 200 km de Atena distanță, și la 800 Km distanță de cea mai apropiată graniță cu Bulgaria. Sper să-ți placă postările mele cu Grecia și să te inspire! Ai un blog frumos pe care îl urmăresc cu interes de ceva vreme :)

5. Foarte frumoase pozele. Imi place prima tinuta mai ales ca ai asortat doua culori care personal imi plac mult. xo

Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Simona, ma bucur ca-ti plac pozele, arata foarte bine impreuna cele doua culori, mai ales datorita imprimeului fustei! :)
      Te-am pupat!

Ștergere
  6. Foarte frumoasa Paralia.
    Eu nu am ajuns la Muntele Olimp asa ca un motiv in plus sa ma reintorc in aceste tinuturi minunate.
    Preferatul meu este ... primul outfit. E foarte fresh. :D
    Pupici

Răspunsuri
    1. Si eu mai am de bifat niste excursii in zona respectiva, motiv pentru care am hotarat sa ne intoarcem peste cativa ani, sigur o sa ne simtim la fel de bine ca anul acesta. Sper sa ajungi si tu din nou!
      Te-am pupat! :)

Ștergere
  7. Draga mea, nu stiu cum dar...si aici ne potrivim! La fel s-a intamplat si la mine cu impresiile de vacanta! :) Iar acum...vorba ta, parca se asterne patina timpului si sunt prinsa cu atatea review-uri ce au dat navala! :P
    Ti-am urmat exemplul in ceea ce priveste incaltarile si n-am regretat! Eu am avut o singura geanta!
    Ar fi culmea sa scriu prin septembrie... dar macar sa reusesc sa scriu, nu mai cer altceva! Noua ne-au placut fructele de mare gatite de greci - e drept ca n-aveam termen de comparatie, atunci ne-am hotarat sa gustam pentru prima data! :)) Fusta ta e o frumusete si e potrivita cromatic cu taramurile grecesti! Imi amintesc de-o postare cum spui tu, "cu fusta-n cap" - cu cantec iese! :))) Am observat intr-o poza si un nene la bustul gol ce si-a asortat shortul cu fusta ta! :D Imi arde de glume, nu ma lua in seama!

Te imbratisez cu drag, scumpa prietena!
    M-a relaxat postarea ta...

Ilda
    Lavender Thoughts

Răspunsuri
    1. Si eu am fost cucerita de gustul fructelor de mare cand le-a incercat prima data, asa ca te inteleg, o sa vezi cand ajungi prin Italia ca se poate mult mai bine, crede-ma ca eu as manca in fiecare zi daca mi-ar permite bugetul. Am invatat impreuna cu sotul meu cateva retete pe gustul nostru si le gatim chiar bine :P

Ma bucur ca-ti place fusta mea, daca ai stii cum era inainte sa intervina croitoreasa mea :P
      Cat despre nenea acela, asa am mai ras cand am citit prima data comentariul tau, faza e ca dupa ce am postat poza, mi-am dat seama si eu de prezenta lui si fix la asta m-am gandit :))) ce s-a mai asortat nenea cu outfitul meu :)))) Mi s-a parut amuzant motiv pentru care am ales sa pastrez poza :P
      Te-am pupat si eu, draga mea, merci de feedback! :)

Ștergere
  8. Sunt superbe pozele iar tu arati foarte bine. Iti prieste timpul departe de Timisoara ;)

M am hotarat sa mi caut o curea ca a ta si mai mult vreau sa incerc un tricou turcoaz sa vad poate poate o sa mi stea ok, numai tu reusesti sa ma scoti din zona mea de comfort asa subtil.

Pupici de peste mari si tari :)

Răspunsuri
    1. Oh, da, ce bine mi-a priit vacanta asta, oricum la cat am fost de disperata sa plec undeva, nici nu ma mir, m-am relaxat total, a fost de vis :P

Centura din poze, o sa vezi ca apare la mai toate fustele mele plisate, se potriveste perfect, subliniaza talia si creeaza un volum foarte frumos al pliseurilor si te incurajez si pe tine sa-ti achizitonezi una daca iti place, cat de despre culoare, sunt absolut convinsa ca o sa-ti vina de minune turcoazul la nuanta pielii tale.. :)
      Te-am pupat, draga mea, mi-e tare dor de tine!!!

Ștergere
  9. Nu am timp sa citesc dar SIGUR o sa revin, promit. Pana atunci iti spun doar ca esti o frumoasa si ma bucur ca ati avut o vacanta in Grecia. I love Grecee! <3

Răspunsuri
    1. Din pacate nu am reusit sa gasesc timp ca sa ma lansez in povesti mai consistente despre vacanta, doar cateva impresii si ganduri, dar este adevarat ca m-am simtit foarte bine si imi este dor deja de plaja, soare si mancarea buna de acolo :P
      iti multumesc frumos, draga mea, te-am pupat! :)

Ștergere
  10. Hai ca iti venea bine fusta "obligatorie"...Ai cumparat porumbul fiert mai ieftin decat l-am luat eu la marea noastra.

RăspundețiȘtergere
  11. Mă bucur că totul s-a potrivit fix aşa cum v-aţi dorit, iar amintirile, sunt de nepreţuit! ♥
    Cu drag te-am citit, pozele sunt foarte frumoase, iar chipul tău senin completează minunat fiecare ţinută! ♥
    Pupici, weekend cu relaxare, Simo! :-*

RăspundețiȘtergere
  12. Cât de multe locuri frumoase! Abia aștept să ajung și eu, e cea mai mare dorință pe care o am pentru anul viitor... momentan (că altele sper să le „rezolv” anul acesta :)) ).
    Îmi plac foarte mult fustițele din ținutele prezentate, preferata mea e prima. Am început de vara aceasta să fac o obsesie mai mare pentru fuste decât pentru rochii. :D
    Îmi plac mult pozele cu părul în vânt, sunt funny dar frumoase în același timp!
    Pupici! :*

RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!