"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

luni, 15 octombrie 2018

Valldemossa în 2018 și fusta mea roșie cu pliseuri

Plănuiam ca luna trecută, atunci când m-am întors din vacanță, să urc și cele două articole pe care mi le-am propus să le public, legate de câteva locuri superbe pe care le-am vizitat în Spania, însă abia luna aceasta am reușit să descarc pozele.
Așadar, astăzi vă arăt din nou câteva imagini cu Valldemossa și cu fusta pe care am ales să o port acolo. Zic din nou, pentru că în 2015, când am mai fost în Mallorca, am vizitat pentru prima dată acest sătuc minunat. Mi-am dorit foarte mult să mă reîntorc cucerită iremediabil de frumusețea locului, și tocmai de aceea, mi-am pus în bagaj aceeași fustă roșie pe care am purtat-o acum 3 ani. Dacă voi mai ajunge acolo, cu siguranță voi îmbrăca aceeași fustă. Dacă nu pățește, Doamne ferește, ceva între timp, plănuiesc să i-o las moștenire fiicei mele, atât de mult o iubesc, pentru cum arată și pentru multele amintiri frumoase care mă leagă de ea.

VALLDEMOSSA ÎN 2018

VALLDEMOSSA ÎN 2015

Despre Valldemossa v-am povestit foarte multe în acest articol, nu mai reiau, dar dacă vă doriți mai multe informații privind istoria locului, vă invit să citiți articolul meu.

După trei ani de la prima vizită, am găsit același loc perfect conservat, plin de culoare și verdeață, dar parcă ușor pervertit de caracterul comercial pe care l-a dobândit de-a lungul anilor. Este un sătuc intens vizitat de turiști, iar asta parcă începe să-i știrbească din personalitate.

Însă frumusețea pe care am descoperit-o în 2015 a rămas identică și mi-a bucurat sufletul la fel de mult.

Toate casele și străduțele din piatră albă sunt împodobite cu ghivece și ghirlande de flori colorate, într-o explozie de culoare și viață.

După cum am menționat mai sus, eu am purtat o fustă vintage roșie cu pliseuri, pantofi  roșii cu talpă joasă Sfera și o geantă handmade din piele întoarsă, într-o culoare saturată de albastru royal pe care am adus-o de acasă, din Timișoara.

Ziua în care am ales să vizităm acest loc frumos a fost una caniculară, cam singura cu temperaturi atât de mari pe care am prins-o în această vacanță. Într-un final am concluzionat că cea mai bună luna pentru un concediu aici, este septembrie. Am fost și în iulie și în august, dar cel mai bine m-am simțit în acest septembrie din 2018.

Mai multe imagini cu acest loc minunat puteți vedea pe contul meu de instagram!
Revin cât de curând și cu cel de-al doilea articol de vacanță!

Aștept impresiile voastre în căsuța de comentarii!  :-)

***

Zilnic mă puteți găsi cu postări noi pe contul meu de instagram @simonatucu
Vă aștept!

Blog editor: Simona Tucu

8 comentarii:

1. Cunosc multe persoane îndrăgostite de Mallorca, am și eu în plan insula, dar nu știu când o să-i vină rândul. Ne-am concentrat mai mult pe partea continentală a Europei în ultimii ani, dar cred că e cazul să acordăm mai mare atenție și insulelor. O să păstrez Mallorca undeva în capul listei.
    Din păcate asta cu turismul care ia din farmecul și autenticitatea locurilor am observat-o și eu în mai multe locuri care altfel ar fi fost tare speciale. :(
    Frumoasă fusta și ideea de a reveni cu ea în acest loc special. :D

Răspunsuri
    1. OH, sunt atat de multe locuri minunate de vizitat în lumea asta, ca e greu sa ajungi sa le bifezi pe toate. Am si eu un wishlist imens, sper doar ca voi reusi sa ajung în cat mai multe locuri si la fel iti doresc si tie. Mallorca este minunata si merita cu siguranta!
      ma bucur ca iti place ideea fustei mele, ma gandeam sa repet experienta si cu alte obiecte vestimentare, daca va mai fi cazul si cu alte locatii :)) Te puup!

Ștergere
  2. Ce frumos, imi place ce am vazut.

RăspundețiȘtergere
  3. nu pot decat sa-ti doresc sa te reintorci si sa porti din nou aceasta fusta :). cred ca rosul se potriveste cel mai bine Spaniei.

m-am mai incalzit putin uitandu-ma la pozele tale. ce frumoasa e vara!

1. Daaa, cu siguranta ma voi reintoarce, iar fusta va fi cu mine :D
      ma bucur mult daca am reusit sa transmit putina caldura si buna-dispozitie cu pozele mele :D
      Te imbratisez!

Ștergere
  4. Superb, pana in Spania nu am ajuns dar imi doresc...soare, verdeata desi pana acum vroiam sa vina racoarea..vreau iar caldura...macar pozele tale superbe m-au mai incalzit

Răspunsuri
    1. Daaa, la ce urat a debutat toamna asta, cu temperaturi asa de scazute si ploi rece, si mie mi-ar placea putina caldura :P
      Ma bucur ca ti-au placut pozele mele :D

Ștergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!