"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

vineri, 11 septembrie 2015

Imagini de vacanță

Luna trecută, după ce m-am întors din vacanță, mi-am propus să organizez pozele și impresiile de vacanță în cadrul mai multor postări detaliate, am lansat-o pe prima de probă, însă nu a avut un feedback prea consistent, motiv pentru care am decis să renunț la următoarele, iar în schimb să dedic vacanței mele o singură postare în care să concentrez informația în câteva colaje cu imaginile cele mai reprezentative.

Destinația a fost Spania, mai exact Palma de Mallorca. Am plecat de dimineață, pe la ora 10:00 și am aterizat în Barcelona pe la ora 12:30, unde am decis să rămânem până seara la ora 21:00 pentru a vizita La Sagrada Familia. Am cumpărat biletele de pe site-ul oficial, cu câteva zile înainte de plecare. Au costat 15 euro de persoana, fără intrarea la turn, doar interiorul bisericii. Acum după ce toate impresiile mele referitoare la această uriașa construcție s-au decantat, aș avea multe de povestit, dar o să mă rezum doar la ”... nu este așa cum m-am așteptat eu...” Mă bucur nespus de mult de faptul că am avut ocazia să o vizitez și mă felicit pentru decizia de a prelungi escala în Barcelona pentru acest monument arhitectural reprezentativ pentru capitala Cataloniei.

Barcelona, în cele câteva ore pe care le-am avut la dispoziție, mi-a plăcut enorm de mult, enooorm, și îmi doresc nespus să revin pentru un concediu prelungit. Am reușit să ajungem cumva pe niște străduțe înguste, extrem de cochete, unde am găsit câteva magazine cu haine vintage absolut superbe. Mi-au rămas la suflet foarte multe piese, m-am simțit ca în Rai, și mi s-a rupt sufletul că nu am avut mai mult timp la dispoziție pentru a face și nițel shopping, Am promis că voi reveni!

În Mallorca am prins zile însorite, am făcut plajă doar de vreo două-trei ori, iubesc apa, soarele și nisipul, dar am vrut să facem și altceva în vacanță în afară de asta, așa că a trebuit să ne gestionăm timpul în mod inteligent.

Cu părere de rău îmi amintesc și faptul că am prins și zile înnorate și ploaie, lucru care ne-a cam dat planurile peste cap, dar vorba Federovei - și norii au farmecul lor...!!

Mâncarea pe care am servit-o pe insulă a fost o nebunie, o simfonie de arome și culori care ne-a încântat toate simțurile:

Iar look-urile mele din vacanță le-ați văzut deja până acum, cu excepția outfit-ului meu cu paiete aurii, pentru care, din păcat nu am mai multe poze, dar poate o să revin cu o postare dedicată în mod special acestei rochițe.

O poză face cât o mie de cuvinte, se spune, așa că sper ca și imaginile mele să vorbească mai mult decât textul care le însoțește. :)

Dacă doriți să fiți la curent cu ceea ce postez, vă invit să mă urmăriți pe instagram @vintagelooksimona, acolo postez în mod constant și sunt mult mai activă decât pe oricare altă rețea de socializare.

Cu mult drag,

VintageLook

10 comentarii:

1. Esti superba, la fel si pozele <3 Spania este o destinatie minunata pe care vreau neaparat sa o bifez :) Pupici

Răspunsuri
    1. Merita, zic asta cu tot sufletul si cu toata convingerea. Din pacate e destul de scumpa, in comparatie cu Grecia, de exemplu :P

Ștergere
  2. Mie-mi plac foarte mult genul ăsta de postări, îmi pare rău să aflu că nu s-au bucurat de o prea mare popularitate. :( Plănuiesc și eu niște articole despre vacanța în Grecia, sper ca măcar să fie cuiva de folos, chiar dacă nu vor fi citit de prea multe persoane.
    Pozele sunt superbe, la fel și tu!
    Te pup!

Răspunsuri
    1. Eh, stii cum e, la unele articole muncesti cateva zile si dupa publicare iti dai seama ca nu a avut feedback-ul la care le asteptai, iar altele postate din cateva click-uri au un succes nebun, se mai intampla :P
      Eu zic ca sunt citite postarile de vacanta, asa ca nu fi dezamagita inainte de publicare :P

Iti multumesc mult, te pup!

Ștergere
  3. Ce locuri frumoase si deosebite ! Iar mancarea , nu mai spun ! Fotografiile sunt foarte graitoare ! Si mie imi place sa citesc postari cu subiecte de acest fel ! :)

Răspunsuri
    1. Si mie imi place sa scriu despre calatorii, dar cred ca nu am gasit formatul potrivit ca sa fac din aceste postari unele atragatoare :P
      Ma bucur mult ca-ti place, chiar ma bucur :P Te pup, Mihaela! :)

Ștergere
  4. Ce vad eu acolo... chiar as vrea sa te vad mai bine in rochia aurie! Paella e ceva ce as vrea sa mananc in Barcelona si tapas... Sper ca efervescenta orasului sa nu ma copleseasca, din toate articolele citite despre am inteles ca e foarte aglomerat si animat. In Timisoara am simtit o oarecare intimitate.
    Te pup!

Răspunsuri
    1. Ma gandesc sa fac o postare speciala cu rochita asta, poate in toamana acesta :P
      Barcellona este foarte aglomerata intr-adevar, daca nu iti plac astfel de spatii, s-ar putea sa fii coplesita, eu ador treaba asta, de aceea iubesc Milano atat de mult, e un oras efervescent in adevaratul sens al cuvantului. La fel cred si despre Barcelona in cele doar cateva ore pe care le-am avut la dispozitie sa-l vizitam.
      Ti-ar placea Valldemossa in schimb, cu siguranta. Pup si eu!

Ștergere
  5. Minunate locuri ati viztat!
    Si noi ne dorim sa ajungem sa vizitam Spania si sper ca intr-o zi sa reusim sa o bifam.
    Tu esti o frumoasa! Stiu ca ti-am mai spus dar simteam nevoia sa o repet! ;))
    Pupici

Răspunsuri
    1. Eu am fost de doua ori, dar cu siguranta ma voi intoarce, e minunata Spania si merita sa fie bifata. E drept ca e cam scumpa din pacate :(
      Iti multumesc mult pentru aprecieri, esti tu o draguta mereu! :P
      Te pup, o seara frumoasa!

Ștergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!