"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

miercuri, 9 iulie 2014

Cascadele de la Edessa, rochia bodycon și colierul portocaliu

Într-una dintre excursiile mele în afara stațiunii în care am fost cazată, am purtat o rochița neagră primită cadou anul trecut de la Criss. Adevărul e că am considerat că fac un foarte mare compromis alăturându-i acesteia sandalele cu talpă joasă, nu mi-am imaginat niciodată că o voi purta fără tocuri, însă așa cum v-am spus, în Grecia am purtat doar încălțări cu talpă joasă.
Nu mi-am luat cu mine decât două genți - aceasta albastră pe care ați văzut-o deja, e din piele naturală, e foarte, foarte frumoasă în realitate și poate fi purtată și ca plic, ascunzându-i cureaua în interior și pe cea maro, tot din piele, pe care ați văzut-o foarte des pe blogul meu. E una dintre cele mai purtate genți ale mele.

Ca accesoriu bijuterie, am ales colierul cu pietre portocalii montate pe un lanț auriu, pe care l-am ales de pe același site (click) despre care vă spuneam anterior. M-am gândit că prin acest contrast complementar aș putea îndulci puțin negrul rochiei.

În această excursie asistați de aceeași fantastică ghidă, pe numele ei Elena Ionescu, am vizitat Cascadele de la Edessa - un loc de o frumusețe care îți taie respirația. Până la căderea din înălțime, apa pătrunde printr-un parc în care este amenajat un frumos restaurant cu terasă și gradină cu vegetație abundentă, podețe și locuri special amenajate pentru admirarea întregii panorame (Câmpia Macedoniei).

Spectaculoasele căderi de apă se pare că s-au format în urma unui cutremur, însă eu cred că au fost puțin cosmetizate și de mâna umană (este doar o părere personală).

Apa celei mai spectaculoase cascade se prăvălește în gol de la o înălțime de 70 de metri, iar întreg fenomenul poate fi urmărit de pe cărarea în trepte care urmează cursul apei și a platformelor pentru admirare, special create pentru turiști.

Platforma te poartă chiar și în spatele cascadei pentru o experiență de neuitat. E un sentiment cu adevărat unic, să admiri o cascadă din spatele ei.

Tot în cadrul aceleași excursii am avut ocazia să vizităm și un muzeu al reptilelor, în care din păcate nu m-am simțit prea confortabil. Micile animăluțe erau ținute în acvarii din sticlă de foarte mici dimensiuni și păreau destul de stresate, mai ales iguana din ultima imagine.

De la Edessa am plecat spre Pojar, o stațiune cu ape minerale în care am făcut baie timp de 3 ore, dar poate într-o altă postare despre aceasta locație... :)

***
          Așadar aceasta a fost plimbarea mea prin Edessa, v-am arătat cascadele, o parte din reptile, precum și cel de-al doilea colier pe care l-am purtat în Grecia. În general aceste trei coliere sunt preferatele mele pentru această vară:

Eu am purtat:
Rochie bodycon cadou de la Criss(click)
Geantă un atelier local din Timișoara
Sandale Gatta

VintageLook

20 de comentarii:

1. Frumoase poze, amintiri dragi! ♥
    Colierul e superb, a completat de minune ţinuta! ♥
    Relaxare şi multă voie bună se citeşte pe chipul tău frumos, abia aştept să ne mai povesteşti! ♥
    Te pup, seară frumoasă! :-*

Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos, Mihaela! O sa mai fac cel putin o postare despre Grecia, te pup!

Ștergere
  2. Superbe peisajele, cascada arată wow. Am așa un chef nebun să plec într-o vacanță.... oriunde, oricând, pentru orice perioada. :))
    Și ținuta îmi place foarte mult... rochița vine ca turnată pe tine, iar gentuța e superbă. Nu mai zic de coliere... că m-ai dat gata cu ele!
    Iguana e atât de frumoasă, mi se pusese într-un timp pata că vreau și eu una.
    Pupicei, Simo! :*

Răspunsuri
    1. Off, asa de bine te inteleg, neavand o vacanta de foarte mult timp, exact asa eram si eu, as fi plecat oriunde, numai sa plec :P
      ma bucur mult ca-ti plac pozele, te pup, draga mea!
      Despre cresterea iguanelor recunosc ca nu am nici cea mai mica idee! :P

Ștergere
  3. imi place ca ai abordat tinuta asta pentru calatorie,iti vine foarte frumos!

Răspunsuri
    1. Nu aveam de gand sa iau rochia asta in vacanta, dat fiind faptul ca stiam ca nu o iau cu mine pantofi cu toc, dar mi-am zis ca ar fi bine sa mai ies putin din zona de confort. :P
      ma bucur ca a iesit bine abordarea pana la urma,
      Te pup, Stella!

Ștergere
  4. Simo, cascadele...cascade - spectaculoase, nimic de zis, dar vazandu-te atat de frumoasa m-am intrebat: oare cu cati chipesi greci a trebuit sa poarte lupte proaspatul sot?! :) Prima fotografie dintre toate si prima in care porti ochelarii de soare sunt u-lu-i-toa-re! De coperta!
    In mod sigur ti-a priit vacanta, ai seninatate si lumina, radiezi! :)
    Colierele par create pentru tine, zau asa! Unul mai frumos decat altul!

Tare-as vrea sa vad cascadele acestea! Sunt sigura ca reprezinta o experienta frumoasa! Mi-ai trezit interesul si cu apele minerale de la Pojar!

Pup, cu foarte mare drag! Te imbratisez si-ti trimit toate gandurile mele bune! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

Răspunsuri
    1. Hahaha, ce draguta esti mereu, tu draga Ilda, sa stii ca erau sarboace foarte frumoase pe acolo prin Grecia, tare iti mai luau ochii :P
      Ma bucur mult ca ti-au placut pozele, e clar ca mi-a priit vacanta, se vede din felul in care ma raportez la ea si cred ca si din poze :P Ma bucura treaba asta!
      Te-am pupat, scumpa mea!!

Ștergere
  5. Si pe mine ma enerveaza maxim sa vad animale chinuite. Portocaliul colierului si albastrul gentii fac o combinatie faina in stil color-block! :) Te pup!

RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase cascadele, mie imi plac la nebunie!
    Esti super frumoasa, ai un fizic de invidiat!!!
    Te inteleg perfect cu sandalele plate...eu am avut la mine numai o pereche de slapi si in rest numai desculta :)) dar eu nu avea ce sa vizitez, eram exilata :)) oricum, la mare in general imi iau numai sandale comode si in ultimii ani mi-am facut obiceiul sa nu ma mai machiez deloc, las pielea sa respire, ma dau doar cu crema de protectie si atat, anul asta nu mi-am luat la mine decat un ruj pe care evident nu l-am folosit :)))) aveam cateva iritatii pe fata inainte de plecarea la mare, acum pielea este perfecta...lasand la o parte pistruii :)))
    Te pup
    Ramona

RăspundețiȘtergere
  7. O tinuta minunata intr-un loc de vis!
    Pentru aceste minunatii vreau sa ma reintorc in Grecia!
    Frumos, frumos, frumos!
    Pupici

RăspundețiȘtergere
  8. Ca întotdeauna....absolut superba!

9. Superbe fotografii. Si tu esti foarte frumoasa. Cat despre Grecia....ce dor imi e! Acolo mi-am petrecut luna de miere, minunat loc.

10. Te-ai mai intors?:D Foarte frumoase fotografiile, dar si colierele arata tare bine, de efect. Nu am vazut celalata postare despre Grecia, inteleg ca mai este una, trec si pe acolo:). Te pup.

RăspundețiȘtergere
  11. Nu ma las pana nu ating macar jumatate din lungimea ta de par.. mai am cale lunga de parcurs, dar incet si sigur, ajung si acolo! :D Frumos pe-acolo pe unde ai fost!

12. Pozele sunt superbe, iar tu esti ca o printesa!

13. Intersesant mod de purtare a unei rochii bodycon. Foarte reușit, de altfel! Ție sigur îți vine orice tip de haină bine, la cât de subțire și delicată ești.
    Îmi plac alegerile tale în materie de coliere pentru vară, dar eu te văd purtând coliere tip choker, dar din cele foarte late. Ai un gât lung care se potrivește perfect pentru acest gen de colier.
    Mă bucur că ai avut o vacanță reușită!

Răspunsuri
    1. Ioana, foarte interesanta sugestia ta, sa stii ca nu am purtat niciodata un colier choker, m-ai pus pe ganduri acum :))) Din pacate nu prea stiu cum l-as putea integra intr-o tinuta, trebuie sa ma documentez putin pe google, chiar m-ai facut curioasa acum :P
      Iti multumes frumos pentru aprecieri, cat despre vacanta...acum dupa atata munca pare ca am fost in Grecia anul trecut, s-a dus tot efectul :P
      Te-am pupat!

Ștergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!