"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

marți, 30 octombrie 2018

Camp de Mar, Cala Blanca și rochia Mango

Deși în prezent ne găsim în plină toamnă, partea a doua a articolului meu de vacanță cuprinde câteva poze pline de soare, culoare și voie bună... în acord perfect cu vremea de afară, dacă stau să mă gândesc bine.

Așadar, precum vă spuneam în postările anterioare, anul acesta ne-am petrecut vacanța în Palma de Mallorca, în primul concediu alături de fiica noastră Adnana în vârstă de 1 an și jumătate. Am avut parte de o vreme minunată și am concluzionat că cea mai bună lună pentru un concediu în Mallorca este septembrie, pentru că deși e cald și e perfect pentru a-ți petrece toate zilele pe plajă, dacă asta îți dorești, totuși nu este sufocant de cald, poți să te odihnești perfect noaptea pentru că se răcorește ușor după ora 00:00, iar ziua, dacă îți dorești să călătorești, să vizitezi diverse obiective turistice, de asemenea, vremea te ajută, e cald într-o limită suportabilă, astfel încât te poți bucura de frumusețile insulei fără niciun fel de disconfort.

În acest articol vreau să împărtășesc cu voi câteva imagini din Cala Blanca și Camp de Mar, precum și rochia mea roșie pe care am purtat-o în excursia pe Coasta Calvia unde am vizitat Palma Nova și Magaluf, apoi Santa Ponsa și Coasta de la Calma, cu Paguera, Camp de Mar, Cala Blanca , traversând mai apoi muntele în Port de Andratx.

Am vizitat multe locuri superbe în această vacanță, dar nu am făcut atât de multe poze ca până acum, pentru că ne-am dorit să ne bucurăm mai mult de fiecare clipă, să trăim momentele speciale alături de fiica noastră fără stresul aparatului foto. Pentru ea fiecare loc pe care l-am vizitat și fiecare lucru special cu care a intrat în contact a reprezentat motiv de bucurie nemărginită, ceea ce pe noi ne-a emoționat peste măsură.

Camp de Mar este o localitate micuță și foarte cochetă situată în partea de sud-vest a insulei, aproape de Portul Andratx, unde am decis să ne oprim pentru o plimbare scurtă, impresionată fiind de aerul sofisticat al caselor și al superbelor vile construite, majoritatea, pe mai multe nivele, cu acces la o minunată plaja sălbatică. Somptuoasele proprietăți din această parte a Mallorcăi sunt deținute de oameni foarte bogați și de multe celebrități, care caută liniștea unei vacanțe speciale într-o locație de vis. Eu am decis categoric că atunci când voi deveni foarte bogată îmi voi cumpăra o casă aici!! Da, da, să visezi nu costă nimic!

Minunăția asta de priveliște este ceea ce văd niște oameni foarte norocoși de la geamurile propriilor case în fiecare dimineață, pentru că o foarte mare parte dintre viluțele acelea superbe din această parte a localității au ieșire către această plajă stâncoasă superbă.

Eu am purtat o rochie Mango roșie cu motive florale și cercei galbeni H&M care s-au dovedit extrem de grei și pe care i-am dat pe la jumătatea drumului.

Cel mai special loc din Camp de Mar este Restaurantul Illeta (insula), unde toată lumea își face poze pentru instagram pentru că priveliștea este absolut superbă, dar pe care noi l-am ratat, neștiind cât este de spectaculos. Dar cu siguranță vom mai ajunge aici!

sursa
Cala Blanca este prima și singura plajă sălbatică pe care am văzut-o până acum. Nu era goală la momentul vizitei, însă asta nu i-a știrbit deloc din personalitate. Adnanei i-a plăcut tare mult, și-a umplut gentuța cu pietre colorate pe care le-am adus până în România.

Așadar aceasta a fost și partea a doua a articolului despre vacanța mea în Mallorca din septembrie 2018. Mai am încă o postare despre produsele de skincare pe care le-am folosit în această perioadă și gata, epuizez definitiv subiectul. Doar mai e puțin și ne pregătim de sărbătorile de iarna!

Vă aștept cu impresii în căsuța de comentarii!!

***

Zilnic mă puteți găsi cu informații noi pe contul meu de instagram @simonatucu